Studimi 25-vjeçar: Pijet me sheqer në fëmijëri rrisin rrezikun e tensionit të lartë në moshë madhore
Një studim i ri 25-vjeçar zbuloi se fëmijët që konsumonin rregullisht pije të gazuara, pije sportive dhe lëngje frutash kishin më shumë gjasa të zhvillonin presion të lartë të gjakut në moshë madhore. “Zakonet ushqimore në fillimet e jetës mund të kenë pasoja afatgjata për shëndetin”, tha autorja kryesore e studimit, Vasanti Malik, profesore e asociuar në Universitetin e Torontos. Studimi përfshiu më shumë se 25,000 persona që morën pjesë në një studim afatgjatë shëndetësor në SHBA dhe u ndoqën për deri në 25 vjet. Çdo një deri në katër vjet, pjesëmarrësit plotësonin pyetësorë rreth shpeshtësisë me të cilën konsumonin pije me sheqer, të tilla si pije të gazuara, pije me fruta, limonadë, çaj të ëmbëlsuar dhe pije sportive. Ata gjithashtu raportuan se sa lëng...
Burimi:
syri.net