ArtBridge me bazë në Chelsea e kthen Skelat e NYC në ekspozita të artit publik

ArtBridge me bazë në Chelsea e kthen Skelat e NYC në ekspozita të artit publik

Hija e mandatuar nga qyteti, të cilën shumë e kanë krahasuar me një pemë Krishtlindjesh, zbukuron pjesën më të madhe të rreth 300 miljesh të rrethimit të ndërtimit që gjenden në të pesë bashkitë.
Ngjyra është po aq pjesë e përvojës së trotuareve në NYC sa edhe hyrjet e metrosë dhe turmat e turistëve. Kjo është arsyeja pse kompania kryesore e skelave CORE bashkëpunoi me ArtBridge për të siguruar jo vetëm përputhjen me Ligjin e ri Lokal 163 të NYC, por edhe për të mbështetur misionin e organizatës jofitimprurëse për të mbuluar këtë ngjyrë të kudondodhur me vepra arti të ardhura nga artistë vendas, duke zëvendësuar ngjyrën e gjelbër të gjahtarit me art unik dhe tërheqës. përfaqëson vetë qytetin. TRD u ul me themeluesin e ArtBridge Rodney Durso, drejtorin ekzekutiv të ArtBridge Stephen Pierson dhe bashkëthemeluesin dhe CEO të CORE Scaffold Willy Pilku për të mësuar se si ArtBridge dhe CORE po i japin jetë trotuareve të NYC.
Fillimet e përulura
ArtBridge filloi si një mënyrë për Durso, një dizajner grafik i vlerësuar me çmime, i cili la një karrierë të suksesshme marke dhe marketingu për të ndjekur pasionin e tij për pikturën, për t’u ekspozuar për punën e tij rreth Chelsea.
“Fillova të pikturoja në një studio në West 26th Street,” kujton ai. “Ishte rreth kohës së krizës financiare, kur kishte shumë kantiere ndërtimi gjysmë të përfunduara.” Hyrja në botën e artit është sfiduese për piktorët e rinj, kështu që Durso doli me një zgjidhje të re që do të vriste dy zogj me një gur: të vendoste artin e tij në skelat që mbyllnin ndërtesën ku jetonte.
Rezultati ishte një ekspozitë me punë nga 26 artistë të përzgjedhur nga një panel jurie prej “profesionistësh të njohur krijues” të instaluar në skelat rreth London Terrace Gardens në Chelsea. “Artistët ishin shumë të emocionuar. Ndërtesa ishte e emocionuar. Fqinjët ishin të lumtur”, thotë Durso. “Pastaj u bë një punë e madhe.”
Nga ajo ekspozitë, lindi ArtBridge. Pesëmbëdhjetë vjet më vonë, organizata jofitimprurëse ka krijuar mbi 100 ekspozita publike, duke mbuluar më shumë se 6 milje hapësirë ​​publike me punë nga artistë vendas. Ndërsa i rrënjosur në NYC, ArtBridge ka marrë gjithashtu konceptin e tyre unik në mbarë botën, duke punuar me organizatorët e komunitetit për të ekspozuar veprat e artit të artistëve vendas në São Paulo, Brazil, Cape Town, Afrika e Jugut dhe L’Aquila, Itali.
“Ajo e ngre përvojën e këmbësorëve,” thotë Durso, i cili krahason efektin e ecjes nëpër një lagje që është e mbuluar me “një skelë të madhe jeshile” me atë se si ndihet kur kalon pranë një instalimi ArtBridge. “Të bën të ndalosh dhe të buzëqeshësh.”
Edhe Durso është i tronditur nga rritja e programit ndër vite. “Kur filluam për herë të parë, bënim ndoshta tre ekspozita në vit,” thotë ai. “Tani po bëjmë 5 në muaj. Shpesh, do të përplasem me një ekspozitë arti për të cilën nuk e dija – është jashtëzakonisht e përulur dhe shumë emocionuese”.
Ngritja e artistëve lokalë
ArtBridge ka një avantazh të veçantë kur bëhet fjalë për gjetjen e artit për instalimet e tij.
“Një nga asetet më të mëdha të Nju Jorkut janë mijëra artistë të talentuar”, thotë Pierson. “Ne ofrojmë një mekanizëm për të vënë re artistët, ndërkohë që e transformojmë detyrimin prej 300 miljesh gardhe ndërtimi në një aset komunal.”
Willy Pilku, i cili ka dy dekada përvojë në industrinë e skelave nën brezin e tij, iu bashkua Bordit të Drejtorëve të ArtBridge dy vjet më parë pasi zbuloi organizatën jofitimprurëse ndërsa hetonte përpjekjet për të zbukuruar qytetin.
“Ajo që më bëri përshtypje pas takimit me Rodney-n dhe Stephen është se misioni i tyre është shumë më tepër sesa thjesht vendosja e veprave të artit në kasolle dhe gardhe,” tha Willy për TRD . “Bashkëpunimi që ata kanë bërë me aktorët lokalë dhe angazhimin e komunitetit tregon vërtet punën e ArtBridge në fuqizimin e artistëve vendas duke transformuar hapësirat e spikatura urbane.”
Ndërsa instalimet e ArtBridge mund të gjenden në të gjithë qytetin nëpërmjet lejeve të City Canvas, Pierson dhe Durso janë veçanërisht krenarë për nismën Bridging the Divide . Ky program në vazhdim përforcon zërat e banorëve të Autoritetit të Strehimit të Qytetit të Nju Jorkut (NYCHA), duke filluar me një sërë seminaresh që rezultojnë në shfaqjen e punës së tyre, në bashkëpunim me artistë vendas, në gardhin e ndërtimit që rrethon shtëpitë e tyre. 
 
“Ne përqafojmë idenë se ekspozitat tona mund të jenë veçanërisht me ndikim në lagjet që tradicionalisht nuk janë shërbyer nga artet,” shpjegon Pierson. “Kështu që ne prodhojmë shumë nga ekspozitat tona në lagje si Brownsville dhe Bronx-i Jugor.” 
Gjatë pandemisë COVID-19, ArtBridge prodhoi mbi tre milje lineare ekspozitash në 21 zhvillime të banesave publike në të pesë bashkitë. Programet punuan me 55 artistë vendas si dhe me mbi 130 banorë të NYCHA të cilët u punësuan për të lehtësuar procesin, një përpjekje që mbështeti komunitetin gjatë një kohe të vështirë.
Partneriteti CORE Scaffold
Si CEO i një prej kompanive kryesore të skelave në NYC, Willy Pilku është një anëtar i vlefshëm i ekipit të ArtBridge.
“Ai nuk është vetëm i mprehtë dhe e kupton botën, por ai vërtet dëshiron të bëjë mirë,” thotë Pierson. “Ai po përpiqet të marrë vepra arti në skelat CORE kudo që shkon.”
Willy Pilku iu bashkua ArtBridge pas miratimit të Ligjit Lokal 163 nga Këshilli Bashkiak, i cili kodifikoi programin pilot City Canvas të organizatës dhe ka qenë një lojtar kryesor në vënien në veprim të programit.
“Ai është shumë i vetëdijshëm se, që ky ligj vendor të jetë i suksesshëm, ai ka nevojë për blerjen e shitësve të skelave,” shpjegon Pierson. “Ai me të vërtetë po udhëheq rrugën.”
Kështu që herën tjetër që do të ecni nëpër qytetin e Nju Jorkut dhe do të shihni një vepër arti në një shtrirje gardhesh ndërtimi, falënderoni ArtBridge dhe CORE Scaffold për përpjekjet e tyre në zbukurimin e rrugëve të qytetit që duan Durso, Pierson dhe Willy Pilku. Mësoni më shumë rreth misionit të vazhdueshëm të ArtBridge këtu. /TheRealDeal – Syri.Net
Burimi